Subscribe:

24 Ekim 2013 Perşembe

İlk Lila Kutu Deneyimi ( 2013 Ekim Lila Kutu )

Merhabalar,
Çoktandır merak ettiğim ama bir türlü cesaret edip de alamadığım Lila Kutu sonunda elimde :)
Bakalım neler yollamışlar ,


 İçeriğinin olduğu broşürün olduğu gibi fotoğrafını çektim sizin için ..
Kutuyu ilk açtığımda mis gibi bir koku sardı etrafı :)
üzerinde ki bu renk renk ağaçlara bayıldım :)


Sabırsızlıkla açtım hemen tabi :)
 şu lila çiçek çıktı sonra
ve ambalajı açınca o mis kokunu sebebi anlaşıldı 
Meğer kutunun içindeki lavantalı ve naneli şampuan saç kremi açılmış ve benim kutuma bi güzel yayılmış :(
İlk deneyim için çok kötü bi başlangıç :(
Ama hemen facebooktan lila kutuya mesaj yolladım inanılmaz kısa bir süre de geri dönüş yaptılar :)
Bu kadar ilgili olacaklarını cidden düşünmezdim..
Yeni ürün yolayacaklarını söylediler ve hemen de kargoya verildiğine dair hem mesaj hem de mail aldım 
Gerçekten çok şaşırdım ve bu zamana kadar almadığım için pişman oldum 
gözüm kapalı öneririm :)


Ayda 19 küsür liraya alamayacağımız tam boy bir rimel çıktı içinden 45 tl asıl fiyatı sanırım
bilmeyen yoktur ama ben yine de söyleyeyim :)
Ayda 19 lira veriyosunuz ister kredi kartıyla ister cep telefonundan ödeme yaparak
üstelik kargo ücreti de yok :) 


kısacası kasım lila kutusunu iple çekiyorum :)



 Eğer siz de lila kutuya üye olmak ya da incelemek isterseniz burayı tıklayın :))  tıktık


Hoşçakalın :))

4 yorum:

  1. hayırlı olsun tatlım,güle güle kullan,kasım ayının başında anasayfada olurmu hemen alın diye ben şimdi göremedim satın alıncak biryer kutu için.sanırım daha yok.

    YanıtlaSil
  2. kasımın başında başlıyo tatlım 5 inde falan kaç gün kaldığı görünüyo sitede abone olmak zorunda da kalmıyosun erken gelen kutuyu kapıyo binevi :)

    YanıtlaSil
  3. oof ya kredi kartımda yok benim canım,:( umarım ogün abim evde olurda alır bana kasımda doğum günüm var zaten :D

    YanıtlaSil
  4. telefonla da oluyomuş hiç denemedim ama faturana yansıyo ya da 19 tl lik düşüyolarmış hesabından :)

    YanıtlaSil