Subscribe:

28 Ekim 2013 Pazartesi

günün makyaj malzemeleri :)

Selamlar

Bugün de yine klasikleşmiş bir makyaj yaptım :) 
eyeliner rimel allık ve ruj tabiki ...
benimle özdeşmiş makyaj malzemelrim :)

 işte kullanılan malzemeler :)

flormar eyeliner
avonun asansörlü göz kalemi
rocket :) rimmel london ruj  
(rimmel london rujlarım için click :) )
Allık fırçama ayrıca değinmek istiyorum çünkü annemin allık fırçası :) neredeyse 20 yıllık 
anneden kıza :)


 Allığımda flormardan Fatoş arkadaşım rengini çok beğenince hediye etmişti :)
numarası silindiği için yazamıyorum ..


 


Takılara gelelim :) en sevdiğim bölüm değişik orjinal takıları seviyorum ve devasa bir takı koleksiyonum var :) ama almaya doyamıyorum
ATATÜRK imzalı yüzük Samsun'dan el bombası kolye de Amasra'dan alındı ...




Şimdilik bu kadar :)  tekrar görüşcez :P





2 yorum:

  1. Hem takı hem makyaj malzemesine doyamıyoruzkiii :) nerede senin güzel makyajın bakıyımm ! :))

    YanıtlaSil
  2. hep aynı makyajı yapıyorum zaten canım :) bunun şanslıları diye bi yazım var ordakiyle aynı :)

    YanıtlaSil