Subscribe:

21 Ekim 2013 Pazartesi

GLISS VE PANTENE SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

 Bu ürünler hakkında yorum yazmak için bayağı bi kullanmayı bekledim ...
gliss kuru ve yıpranmış saçlar için sıvı saç kremi  ve pantene arganlı bakım yağı


 İlk önce glissten başlayayım söylediğim gibi kuru ve yıpranmış saçlar için sıvı saç kremi kolay tarana vaad ediyor ... Tamam dediğini yapıyor mükemmel de bir kokusu var ama gel gelelim saçlarım birbirine yapısıyo resmen yaa kaskatı olması bi yana nereya atarsam orda kalıyo saçım :) (ne demek istedim beni bile anlamadım )
saçıma verdiği his hoşuma gitmedi açıkcası ..
şişeyi iyice çalkalayıp öyle uyguluyosunuz saçınıza ama ... sevmedim tekrar da almam o müthiş kokusuna rağmen ...

Gelelim pantenin argan yağlı elixir e çok beğendimmmmmmmmmmmm:)))
gerçekten çok etkili üzerinde 24 saate kadar korur yazıyo ama yıkayana kadar etkisini gösteriyo diyebilirim
Benim saçım gibi kuru ve kırıklarla dolu bi saçı bile adam etti resmen :)
yıpranmaya karşı korurken saçı ağırlaştırmıyor en önemli özellliği de bu zaten hem de o kadar bereketli bi ürün ki 2 fıs bütün saçınıza yetiyo da artıyo bile :) 



2 yorum:

  1. Bu kadar tesaduf olamazdi benimde saclarim kuru ve kiriklarla dolu glissi kullandim bende ve tam da bugun cope attim :) panteni denememistim yarin ilk isim almak olacak :)

    YanıtlaSil
  2. glissin sadece kokusu güzel yaa kullanmıycam artık ben de pante çok güzel ama dene bakalım beğenecek misin :))

    YanıtlaSil