Subscribe:

25 Ekim 2013 Cuma

flormar dudak kalemi

  Merhabalar  :)
Bu gün bir dudak kaleminden bahsetmek istedim ..
Flomarın dudak kalemi biliyorsunuzdur .. Ben bir kaç ay önce internet sitesinden yaptığım alışverişe denemek için eklemiştim siparişime...
Güzel bir pembe 


Genellikle ruj kullanırım hayır düzeltiyorum sürekli ruj kullanırım :)
Ama bu kalemi sevmedim bildiğiniz kuru boya gibi geldi bana sanırım denemeye yanış markadan baladım :)
Normal bi kuru boya alıp sürsem daha kolay sürülür o derece yani


  
Ciltteki duruşu da böyle 

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoş geldiniz bloğuma Sevgiler benden :) iadei ziyaret farz :) görüşürüz cokça

      Sil