Subscribe:

15 Ekim 2013 Salı

bu günün şanslıları :)

Tekrar merhabalar :)
Bu gün yaptığım makyajda kullandığım makyaj malzemelerimi paylaşmak istedim sizlerle..
Çok fazla ten makyajı yapmadığımı daha önce de yazmıştım ama bugün bayram dimi yaaa :) 


Aslında fondoten sürmemin asıl amacı şu süngeri denemekti itiraf edeyim :) O kadar çok konuşuldu yazıldı ki aldığım günden beri kullanmak için sabırsızlanıyordum :) Sonuç olarak güzel aslında ama elle sürülen fondoten gibisi yok bence ...


 eee makyaj tamam sıra geldi saçlara :) bugün düzleştirdim saçlarımı üzerinde fazla konuşmaya gerek yok :)

Saçlar da bitti aksesuarlara geçelim
bu gün bunları seçtim 
her zamanki kokumu sıktım :)


tekrar iyi bayramlar :))

2 yorum:

  1. Merhaba :) Ben bir ben kaza, hem de ben size benim o (özetle) ziyaret edebilirsiniz isterseniz biz ortak :) çok ilgi olduğunu görmek harika kalarak bulduğu ise benim massioni gibi söz makyaj için blogu takip ediyorum , saç, moda, alışveriş, müzik ve (yakında bir au pair olarak Amerika'da muhteşem un'eserienza olacak) seyahat .. Eğer www.annagiacomelli.blogspot.com bir göz atın ya da (Ben birkaç gün açtım) gitmek beni takip etmek istiyorsanız eğer öyleyse
    Merhaba :) :), Yakında görüşürüz

    YanıtlaSil
  2. are you following me ? I can visit your blog :) of course

    YanıtlaSil