Subscribe:

28 Ekim 2013 Pazartesi

bitenler :))))))

Günün ikinci yazısıyla tekrar beraberiz :)


 çok fazla biten birşey yok aslında  6 ürün ama çöpe gitmeden fotoğraflıyım dedim


 loris parfümü hepiniz biliyorsunuzdur hani şu çok ucuz olan parfüm :) (5 tl)
ben kıyafetlerime sıkıyorum  kokusu lacoste 
orjinali de var elimde ama kıyamıyorum :)
parfümü üzerime boca ettiğim için boynuma ve bileklerime sıkıyorum onu genelde 
loris de kıyafetler için iyi oluyo :)
nıvea  koltuk altı spreyi bendeki stresli anlarda extra koruma ilk kullanmaya başladığımda kokusu biraz ağır gelmişti ama kullandıkça alıştım sanırım şimdi yine niveanın farklı bir serisini kullanıyorum alışveriş yazımda yazısını yazmıştım okumak için clickkk :))


 Bunlarda biten dudak ürünleri ilk ruj ciciannemden kalma ( annemin halası :)) atmaya kıyamıyordum ama bittiği için artık tutmanın bir anlamı yok diye düşündüm ama yine de atmam belki :)
ikincisi avon color trend serisinden çok önceden almıştım çok doğal bir rengi var çok beğenerek kullanmıştım 
ama bitti malesef  yenisi alındı tabi:)
üçüncü de dudak koruyucu üstünde konuşmaya gerek yok :)
sıradan çok olağan üstü bişey değil yani :)



geldik göz ürünlerine 
max rimel uzun zaman önce almış ve çok da fazla kullanamamıştım açıkcası geçenlerde sürmek için elime aldığımda şokkk
renk adına hiç bişey kalmamış hiç bir kalıntı yok daha önce hiç böyle bişey başıa gelmedi şaşırdım aslında
6 ay süresi oluyo rimellerin genelde ama elimde 2 yıllık bile rimel var hala rengi olduğu gibi duruyo :) anlamadım ben bu işten :) anlayan var mı yorum bekliyorum :)
goldenrose eyeliner dipliner da olabilir emin değilim 
herneyse 
benim sürekli kullandığım ürün zaten sadece göz makyajı yaparım 
2008 den beri bu ürünü sürekli bittikçe alıyorum rengi gözdeki hissini çok severdim tek bir sürmede simsiyah olurdu ama son bir yıldır hoşuma gitmemeye başladı değişti mi anlamadım
iki üç kes geçmek zorunda kalıyorum üzerinden...
ama önceden fırça kısmı altın değil gümüştü ne zamn altın oldu bozuldu sanki :)
şimdi flormara başladım şimdilik iyi bakalım ilerleyen zamanlar ne gösterecek :)
ayyy çok konuştum bu göz ürünleri hakkında :)



birde oje, bitmedi aslında kurudu :)



yine görüşcez :) 
sevgilerrr




0 yorum:

Yorum Gönder