Subscribe:

10 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Merhabalar... 
son zamanlarda biten ve çöpe giden ürünlerimi  paylaşıyorum sizinle bazılarını bitirdim bazılarından tiksindim :) 

 Ürünler genek olarak böyle
ojeler 
parfüm 
body butter
eyeliner
göz kalemleri ve farları
göz makyajı temizleyici vs

 Bu göz ürünleri fi tarihinden kalma desem yeridir :) 
nerden ne zaman aldım bilmiyorum kullanmamışım bile ama yapıları bozulmuş 
atılmayı en çok onlar hakediyor bence :)

Ojeler.... Atmaya kıyamadığım siyah ojelerim :)
kurumuşlar tabi o kadar çok siyah oje alıyorum ki hepsini de kurutuyorum doğal olarak ama bir ara siyah oje çoookkkk moda olmuştu .. Ben her zaman siyah sürdüğüm için ve çok fazla süren de olmadığı için rahat rahat bulabiliyordum ama ne zaman moda oldu hiç biyerde bulamadım o yüzden bulduğun yerde 2şer 3er aldımmm aldımmmm :) sonra da kuruttum tabii


Golden rose fantastik serisi...
hiç sevmedim ben bu seriyi yaa şimdi hala var mı bilmiyorum ama
ne zaman sürsem turnağımın üzeri pütük pütür oldu tek kat sürmeyi bile denedim ama sonuç hüsran 

çikolata tutkusuuuu 2. şişe yine alıcammm hep alıcammm :))
pantene saç kremim 
çok memnun kaldım yine almayı düşünüyorum kokusu ve saça verdiği his çok güzell

0 yorum:

Yorum Gönder